Thursday 30 March 2017

Filled Under:

PANAS.!! Baru Sehari Je Kahwin,Ini Komen Nora Danish Lepas Jadi Isteri Nedim..Betul Ke Ni???

PANAS.!! Baru Sehari Je Kahwin,Ini Komen Nora Danish Lepas Jadi Isteri Nedim..Betul Ke Ni???

Tahniah diucapkan buat dua jiwa yang saling mencintai, Nora Danish dan juga Nedim Nazri kerana telah selamat bergelar suami isteri. Pasangan ini telah diijabkabulkan di sebuah lokasi berdekatan Seputeh, Kuala Lumpur, dengan dua kali lafaz.

Majlis yang diadakan secara tertutup tersebut dalam masa yang sama turut dihadiri oleh saudara dan rakan terdekat Nora dan juga Nedim.

Memetik kenyataan Nora kepada BH Online sebelum ini, pelakon wanita ini mengharapkan agar perkahwinan kali kedua ini akan berkekalan. Lebih beruntung, peminat setia Nora Danish sememangnya sentiasa mendoakan kebahagiaan pasangan ini.

Apa pun, semoga ikatan yang terjalin ini akan terus dilimpahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan. Malah ramai yang menantikan destinasi seterusnya untuk pasangan ini berbulan madu

"Saat yang saya impikan sudah jadi kenyataan dengan terjadinya penyatuan ini. Sudah lama saya tunggu saat-saat untuk disatukan dengan Nedim. 

"Saya berharap semua pihak dapat mendoakan kebahagiaan saya dan suami,” 

"Saya dan Nedim pernah merasai majlis pernikahan yang dibuat secara besar-besaran, namun untuk kali kedua ini biarlah kami bersederhana.

"Tidak semestinya majlis sederhana itu tidak meriah. Kami memilih cara ini kerana ia lebih peribadi dan intim,"

"Ia seperti impian jadi nyata dengan penyatuan ini. Sudah lama saya tunggu momen ini untuk disatukan dengan belahan jiwa.

"Harap semua dapat doakan kebahagiaan saya dan suami,"




0 comments:

Post a Comment