Monday 30 October 2017

Filled Under:

Hantu Pun Tak Macam Ni! 7 Fesyen Terhancur Selebriti Wanita yang Pernah Gegarkan Malaysia. No 5 Tuh Gegarkan Malaysia

Hantu Pun Tak Macam Ni! 7 Fesyen Terhancur Selebriti Wanita yang Pernah Gegarkan Malaysia. No 5 Tuh Gegarkan Malaysia

Sebut sahaja majlis anugerah pasti kita semua membayangkan bintang-bintang hiburan bakal menyarung busana nan indah dan gemerlapan. Diikuti dengan aksesori dan solekan yang menarik serta cantik untuk tampil dihadapan peminat secara langsung atau menerusi kaca televisyen.

Pada majlis terbesar seperti itu jugalah, ramai pereka-pereka fesyen mahu menonjolkan idea yang terbaik dengan menjadi para selebriti sebagai kanvas mereka. Cantik dimata selebriti, bergaya pada pendapat si pereka tapi tidak menepati rasa peminat. Hasilnya pilihan mereka dikritik keras oleh netizen dan menjadi bualan semasa.
Siapakah mereka dan ingatkah lagi anda pada busana ini?

1.  Miera Liyana – confirm kena masukkan dia nie, kalau tak mesti anda kata mata admin kero.
miera

2. Fathia – Admin memang tak gemar style berbulu-bulu nie. Geli badan
fathia

3. Fida – sekali lagi fesyen berbulu yang menyebabkan kegelian pada tekak Admin
fida

4. Amanda Imani – muka macam bangga je kan?
amanda

5. Fasha Sandha – fuh, bareback gitu.
fasha

6. Najwa Latif – memang out 100% fesyennya
najwa latiff

7. Didie Alias – seram mak nyah ~~~
didie alias

8. Neelofa – Dengan karakter Power Rangers dan animasi Dragon Ball. Sabar jelah…~~~


9. Fizo – Kot labuh merah bersama sisipan jalur biru kelihatan sangat buruk dan tidak eksklusif. Tak apalah yang penting Fizo tampak yakin dengan gayanya! 


10. Awal Ashaari – dikecam netizen kerana menyarung ‘skirt’ di acara Kuala Lumpur Fashion Week. Mungkin dia mahu mencipta satu nafas baru untuk fesyen lelaki tapi di Malaysia? Tak sesuai.  


11. Hunny Madu – Siap ke tak siap ni? Hunny Madu anggun berwarna merah tapi struktur baju ini tidak menarik seolah-olah ia hanya ditampal kerana tidak cukup fabrik. Oops! 


12. Fara fauzana – Busana ini pernah menjadi ‘ejekan’ netizen dianggap sama seperti warna dan bentuk ayam belanda. Walau apa pun Fara Fauzan tetap tampil ayu dan sopan. 


13. Rebecca – fesyen Rebecca ala Teletubbies.. sabar jelah ~~~



Baca Selanjutnya…………
Didie Alias Ikon Fesyen Pelik Malaysia….

Mungkin ada sesetengah individu yang minat akan fesyen pelik Didie Alias ini, tetapi tidak hairan sekiranya lebih ramai  yang tidak menyukainya dan rasa menyampah dengan gaya pelik yang dibawakan oleh pelakon dan pengacara ini. Selain itu, dengan memperagakan fesyen pelik ini, secara tidak langsung menunjukkan bahawa Didie cuba meniru fesyen pelik artis Hollywod terkenal iaitu Lady Gaga.






0 comments:

Post a Comment